
//
E.ON Energie România a înregistrat o creștere semnificativă pe segmentul soluțiilor energetice în prima jumătate a anului 2025, depășind pragul de 100.000 de clienți care au ales soluții moderne și eficiente pentru locuințele sau afacerile lor.
Peste 10.000 de noi clienți au ales, în perioada menționată, soluții precum centrale termice, pompe de căldură, sisteme fotovoltaice sau stații de încărcare pentru vehicule electrice.
„Rezultatele din prima parte a anului consolidează poziția E.ON ca lider în furnizarea de soluții energetice la cheie. Ne dorim să oferim clienților exact ceea ce au nevoie pentru a-și reduce consumul și costurile cu energia. Continuăm să dezvoltăm produse și servicii inteligente, adresate atât gospodăriilor, cât și companiilor și municipalităților”, a declarat Claudia Griech, director general E.ON Energie România.
Soluții eficiente de încălzire și răcire
Mai mult de 63.000 de familii își încălzesc locuințele cu centrale pe gaz cu condensare care au o eficiență de 108% și pot aduce o economie la consum de până la 30%, în anumite condiții de utilizare. De exemplu, compania a instalat, în medie, 17 centrale pe zi în prima jumătate a acestui an.
Totodată, 33.000 de familii beneficiază de confort termic în zilele toride datorită soluțiile de răcire oferite de companie. Numărul aparatelor de aer condiționat instalate în primul semestru a ajuns la peste 3.580, reprezentând o medie de 20 de unități pe zi, dar au existat și zile când au fost instalate chiar și 60 de aparate.
Energie verde la cheie pentru locuințe
Peste 7.000 de familii folosesc deja soluțiile la cheie de producere a energiei verzi de la E.ON, circa 2.270 de sisteme fotovoltaice pentru clienții rezidențiali fiind instalate anul acesta, în creștere cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut, ritmul instalărilor ajungând la vârfuri de 40 pe zi, în ultima perioadă.
E-mobility: infrastructură privată și acces public extins
Și pe partea de e-mobility au fost consemnate progrese, compania atingând pragul de 600 de puncte de încărcare private instalate la clienți din România. Totodată, aplicația mobilă E.ON Drive a depășit 2.000 de puncte de încărcare publice la care au acces posesorii de vehicule electrice din România.
Românii – interesați de soluții energetice eficiente. În topul preferințelor se regăsesc aparatele de aer condiționat și panourile fotovoltaice
Românii din mediul urban și zonele rurale limitrofe declară că dețin, în medie, cinci soluții de eficiență energetică în gospodarie și intenționează să achiziționeze, în următorul an, în medie încă două, ceea ce indică o preocupare constantă pentru sporirea confortului și reducerea consumului de energie din locuință. Spre exemplu, 22% intenționează să achiziționeze un aparat de aer condiționat, 17% plănuiesc achizitia de panouri fotovoltaice, 12% doresc să investească în baterii pentru stocarea energiei, 9% sunt interesați de sisteme de smart home, iar 6% vizează achiziția unei pompe de căldură. Aceste date reies dintr-un studiu* realizat în luna iunie 2025, pe un eșantion de 1.000 de persoane din mediul urban și rural limitrof, de către compania E.ON Energie România.
Pentru mai multe informații despre soluțiile energetice E.ON vizitați eon.ro.